Najděte se ve vlastním je inspirativní web ČSOB Stavební spořitelny zaměřený na kvalitní bydlení. Jeho součástí je i věrnostní program určený pro všechny, co mají zájem o zvýhodněné služby a produkty do svého domova. Pomůžeme Vám bydlet útulně a pohodlně.
1. Na stránce registrace vyplňte registrační formulář a potvrďte.
2. Pokud jste klientem ČSOB Stavební spořitelny zadejte i rodné číslo uvedené na své smlouvě.
3. Registraci dokončíte kliknutím na odkaz v ověřovacím e-mailu, který Vám zašleme.
Ano. Prozatím věrnostní program je oddělený od internetového bankovnictví Klientská zóna. Registraci do věrnostního programu provedete jednoduše vyplněním formuláře.
1. Nepřišel mi ověřovací e-mail
Ověřte ve vašem profilu, zda jste zadali správně vaši emailovou adresu. Pokud je vaše emailová adresa správně a ověřovací email Vám i přesto do 30 minut nepřišel, napište nám na podpora@najdetesevevlastnim.cz nebo kontaktujte naše centrum klientské péče.
2. Nemohu zadat e-mail
E-mail nelze zadat v případě, že pod daným e-mailem je již někdo zaregistrován, nebo není ve správném tvaru. E-mail má určité náležitosti, jako je @, koncovka a další. Zkontrolujte, zda jste se někde omylem nepřepsali. Pokud Vám nelze zadat z důvodu, že pod tímto e-mailem už někdo registrovaný je, zkuste obnovit heslo a poté se do věrnostního programu přihlásit. Je možné, že registraci už máte vytvořenou buď našimi kolegy, nebo obchodním zástupcem.
3. Nejde mi zadat rodné číslo
Ověřte, zda opravdu zadáváte správně své rodné číslo. Pokud se Vám vrací chyba, že zadané rodné číslo již někdo zadal před Vámi a vy víte, že jste se nikdy do věrnostního programu neregistrovali, neprodleně kontaktujte naše centrum klientské péče, nebo nám napište na podpora@najdetesevevlastnim.cz. Ihned se na to podíváme a budeme Vás kontaktovat zpět.
4. Jiné
Popište nám, prosím, v jaké fázi Vám nefunguje registrace do věrnostního programu a kde přesně nastává chyba. Ihned, jak nám odešlete dotaz na podpora@najdetesevevlastnim.cz, se na to podíváme a následně Vás budeme kontaktovat.
Nejprve si ověřte, že máte potvrzený e-mail a registrace je kompletní. Máte-li ověřený e-mail, zkontrolujte, zda chcete čerpat výhodu pro klienty, nebo pro všechny. Pokud chcete čerpat výhodu pro klienty, musíte mít doplněné rodné číslo a ověření, že jste klient ČSOB Stavební spořitelny.
Pokud nemáte ověřený e-mail, najdete ve Vašem profilu banner, který Vám umožní si ověřovací e-mail případně znovu odeslat. Pokud tam tento banner nevidíte a možnost odeslání ověřovacího mailu tu není, tak to znamená, že Vaše registrace je kompletní a můžete čerpat výhody.
Při registraci nebo přihlášení ve svém profilu na www.najdetesevevlastnim.cz zaškrtněte „Jsem klient“, vyplňte rodné číslo uvedené na Vaší smlouvě a uložte. Stav ověření klienta uvidíte ve Vašem profilu u rodného čísla. O ověření Vás budeme ještě informovat SMS zprávou. Následně můžete čerpat i výhody určené klientům.
Pokud máte s ověřením problém, může být důvodem jiné rodné číslo na Vaší smlouvě. Nejčastější příklad je stavební spoření pro děti, kdy je ve smlouvě uvedeno jejich rodné číslo. V takovém případě napište číslo uvedené na Vaší smlouvě. Jestli máte všechny údaje ověřeny a přesto Vám nejde změnit Váš statut, kontaktujte Centrum klientské péče nebo nám napište na podpora@najdetesevevlastnim.cz
Nevadí. I to se stává. Jděte na následující stránku, kde si můžete zaslat odkaz pro obnovu hesla.
Ve svém profilu klikněte na tlačítko „Upravit osobní údaje“. Poté se Vám otevře okno, kde vaše údaje lze upravit. !POZOR! pokud se rozhodnete změnit Váš e-mail, bude potřeba ho opětovně ověřit.
U každé konkrétní výhody je postup jak ji využít. Jelikož každý partner přistupuje k výhodám jinak, je to velmi individuální. Kdybyste přesto nemohli najít jak výhodu využít, neváhejte nás kontaktovat.
Konkrétní podmínky slev jsou uvedeny u jednotlivých výhod, v e-mailu s kódem nebo na staženém voucheru.
Pokud Vám nebyl doručen Vámi vyžádaný e-mail, zkontrolujte si ve Vašem profilu správnost e-mailové adresy. Pokud je e-mail správně, prohlédněte si ve Vaší e-mailové schránce složku se SPAMem (resp. nevyžádanou poštou). Pokud máte stále problém s doručením e-mailu, kontaktujte prosím naše Centrum Klientské Péče nebo nám napište na podpora@najdetesevevlastnim.cz.
Účastnit soutěže se mouhou všichni registrovaní uživatelé, kteří splní podmínky dané soutěže.
Pokud jste nebyli spokojeni s přístupem prodejce (neposkytnutí slevy, nižší než uvedená sleva, nepříjemné chování), obraťte se na nás. Postupujte podle pokynů v následující otázce.
Jestli je problém s výrobkem/službou možno napravit v rámci reklamačního řízení, kontaktujte přímo prodejce.
Pokud nejste spokojeni s kvalitou dodané služby/výrobku, dejte nám o tom vědět na podpora@najdetesevevlastnim.cz. Naše partnery vybíráme pečlivě, abychom Vám přinášeli výhody na ty nejlepší výrobky a služby na trhu. Pokud jste přesto zklamáni a měli jste špatnou zkušenost se službou nebo konkrétním výrobkem, napište nám. Tyto informace jsou pro nás cenné, abychom mohli předejít opakování této situace.
V případě neposkytnutí slevy se obraťte na vedoucího prodejny. Nebude-li Vám i přesto poskytnuta, kontaktujte prosím naše Centrum Klientské Péče. Pokusíme se Vám co nejvíce pomoci. Pokud je společnost zveřejněna v naší databázi výhod na www.najdetesevevlastnim.cz/vyhody znamená to, že s ní je uzavřen smluvní vztah a daná společnost je obchodním partnerem ČSOB Stavební spořitelny. V souladu se smlouvou o vzájemné spolupráci poskytuje výhody a slevy registrovaným uživatelům Věrnostního programu ČSOB Stavební spořitelny.